Królowa niedzielnego wieczoru, czyli jak poker wszedł do mojego domu na stałe

boach.hi.ethiet

New Member
University Course
Social Sciences
Jestem Agnieszka, mam 34 lata i pracuję jako grafik w korporacji. Przez ostatnie dziesięć lat moje życie toczyło się według ściśle określonego schematu: praca, siłownia, seriale na Netflixie, sen. Weekendy wyglądały tak samo, a ja czułam się, jakbym siedziała w wagonie metra, który jedzie po tych samych torach. Może dlatego, gdy mój mąż wyjechał na dwa tygodnie w delegację do Chin, dopadła mnie totalna nuda. I to właśnie ta nuda, a nie jakaś wielka pasja, zaprowadziła mnie do świata, który całkowicie odmienił moje podejście do wieczornej rozrywki.

Wszystko zaczęło się od zwykłego przeglądania Facebooka. Ktoś udostępnił mema o hazardzistach, ktoś inny odpisał, że teraz wszystko da się robić w telefonie. Leżałam na kanapie, przeglądałam Sklep Play i natknęłam się na aplikację, która obiecywała emocje 24/7. Pomyślałam: „czemu nie? Jutro niedziela, nic nie muszę"". Pobrałam wtedy vavada aplikacja i nawet nie przypuszczałam, że ten klik zmieni coś więcej niż tylko zawartość mojej pamięci w telefonie. Odpaliłam ją, przeszłam rejestrację, która zajęła może dwie minuty, i nagle znalazłam się w kolorowym świecie pełnym slotów, ruletki i pokera na żywo.